Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с акумулатор

    Опа, компанията

    Днес светна иконката на акумулатора и от там до вкъщи се изреди де що имаше да светка abs,vdc, hill controll, airbag. Отказаха и оборотомера, километража и де що други стрелки можаха ... и пред вкъщи като я загасих, повече не запали. Дори не се опитва да върти. Само светва дисплея и нищо. Има ли смисъл да сменям акумулатора или проблема е натам по веригата?

    159 2.4jtdm 200hp
    Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

  • #2
    Най- вероятно алтернаторът е сдал багажа и впоследствие ти е паднал акумулаторът.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #3
      Първо можеш да вземеш мултицет и да го замериш. Ако не е стар, може да пробваш да го заредиш. При мен като отказа по същия начин, описан от теб. Заредих го и изкара още една зима, бе на 5г.

      Изпратено от моят Lenovo A6000 с помощта на Tapatalk
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #4
        Сега гледах че е на 2г и 4м но обсъждах с баща ми и по скоро проблема е в алтернатора. Но преди да сваля акумулатора пробвах да запаля и запали от раз.
        Пуснах го вкъщи да се Ареди и утре ще я закарам в сервиза да прегледат къде какво що.
        Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

        Comment


        • #5
          Привет,

          Аз го "ядох" тази седмица в началото. Същата работа и при мен - алтернатор. Сменихме диодна плочка, четки и шайба и сега всичко е наред.

          Поздрави
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

          Comment


          • #6
            Масова болест. Без нам някой да не е минал през алтернатор. Много са калпави фабрично слаганите Денсо. Аз даже мислех да слагам направо нов, защото бях не тил за 200 и някой лев. А разглобяването е чудо и ремонтите не винаги са успешни, защото ако трябва да се смени релето - новите не винаги успяват да комуникират с компютъра, а това се разбира само след като се събере всичко...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Comment


            • #7
              Яворчо, не ти се разбират някои неща от написаното, да не пишеш от смартфон шофирайки?

              Момчета зареждате ли си акумулаторите и ако "ДА" колко пъти в годината?
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                Яворчо, не ти се разбират някои неща от написаното, да не пишеш от смартфон шофирайки?

                Момчета зареждате ли си акумулаторите и ако "ДА" колко пъти в годината?
                Не, от таблет в кенефа. Не бъди толкова капризен, плиййз

                Аз моя акумулатор дори и нов, поне два пъти зимно време го зареждам. Защото карам на много кратки разстояния и не успява винаги да се зареди.
                Ако съм пътувал извън града веднъж на седмицата няма нужда. Ако не съм - след 10тина дни усещам как почва сутрин по бавно да върти и вечерта му забучвам зарядното за 12 часа.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment

                Working...
                X